> - Umnaz

. Think of service blueprints as a part two to customer journey maps. Frontstage (visible) employee actions, such as sending confirmation emails or answering.

サービスブループリント UX TIMES
サービスブループリント UX TIMES from uxdaystokyo.com

(1.探求(知る) → 2.設計(考える) → 3.再構成(プロトタ. サービスブループリントとは、サービスの基本設計図のことです。 ビジネスセッションで必要になるのが、 第5回 で紹介した「将来の(to be)カスタマージャーニーマップ(cjm)」です。 Frontstage (visible) employee actions, such as sending confirmation emails or answering.

Frontstage (Visible) Employee Actions, Such As Sending Confirmation Emails Or Answering.


(1.探求(知る) → 2.設計(考える) → 3.再構成(プロトタ. Think of service blueprints as a part two to customer journey maps. Service blueprint templates generally contain 5 elements:

A Service Blueprint Is A Diagram That Visualizes The Relationships Between Different Service Components — People, Props (Physical Or Digital Evidence), And Processes — That Are Directly Tied To Touchpoints In A Specific Customer Journey.


サービスブループリントとは、サービスの基本設計図のことです。 ビジネスセッションで必要になるのが、 第5回 で紹介した「将来の(to be)カスタマージャーニーマップ(cjm)」です。 Customer actions, like visiting your website, placing an order, or asking a customer service question. さて、今回はサービスブループリントの作り方について書いていきたいと思います。 普段プロジェクトで作成する際のステップになりますので、もしこれから作ろうとされている方の参考になればと思います。 サービスブループリントとは 利用者側と提供側の行動を可視化し、体験の全体像を俯瞰するための設計図のことです。 カスタマージャーニーのよう.


Subscribe to receive free email updates:

0 Response to " "

Posting Komentar